Dyrektor PSP im. Rodziny Rohlandów w Żabiej Woli informuje, że rekrutacja na rok szkolny 2025/26 odbywać się będzie zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Strzyżewice z dnia 28 stycznia 2025r.
Zarządzenie dostępne w zakładce Terminy
INSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKU/DEKLARACJI KONTYNUACJI DO PRZEDSZKOLA, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO W SZKOLE PODSTAWOWEJ
Aby uczestniczyć w rekrutacji dziecka do przedszkola, oddziału przedszkolnego w szkole podstawowej, należy w terminie rekrutacji:
- Wejść na stronę: https://strzyzewice.e-nabor.pl
- W prawym górnym rogu wybrać „Rejestracja”.
Rejestracja do systemu polega na wprowadzeniu w poniższych polach:
- adresu e-mail;
- hasła (min. 8 znaków, mała, duża litera i znak specjalny)
- powtórzeniu wprowadzonego powyżej hasła.
Po kliknięciu w pole „Zarejestruj się”, zostanie wysłany na wskazany adres e-mail link aktywacyjny. Konto nowego użytkownika zostanie aktywowane po potwierdzeniu linku aktywacyjnego.
Po dokonaniu rejestracji konta nowego użytkownika, należy zalogować się do systemu. Widoczny będzie tam Portal eNabór. Proces wprowadzania wniosku/deklaracji kontynuacji należy rozpocząć klikając w zakładkę „Wnioski”. Następnie, postępując zgodnie ze wskazówkami podanymi w programie należy uzupełnić wniosek/deklarację kontynuacji.
Sposób składania wniosku rekrutacyjnego/deklaracji kontynuacji:
Wypełnienie, podpisanie i przesłanie podpisanego wniosku/deklaracji kontynuacji wraz z wymaganymi załącznikami (jeżeli dotyczą) drogą elektroniczną. W takim przypadku niezbędne są profile zaufane obojga rodziców/opiekunów, którzy podpisują wniosek/deklarację kontynuacji w formie elektronicznej. W przypadku rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko wymagany jest wyłącznie jego podpis.
INSTRUKCJA SKŁADANIA WNIOSKU/ZGŁOSZENIA DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Aby uczestniczyć w rekrutacji dziecka do klasy I szkoły podstawowej należy w terminie rekrutacji:
- Wejść na stronę: https://strzyzewice.e-nabor.pl
- W prawym górnym rogu wybrać „Rejestracja”.
- Rejestracja do systemu polega na wprowadzeniu w poniższych polach:
- adresu e-mail;
- hasła (min. 8 znaków, mała, duża litera i znak specjalny)
- powtórzeniu wprowadzonego powyżej hasła.
Po kliknięciu w pole „Zarejestruj się”, zostanie wysłany na wskazany adres e-mail link aktywacyjny. Konto nowego użytkownika zostanie aktywowane po potwierdzeniu linku aktywacyjnego.
Po dokonaniu rejestracji konta nowego użytkownika, należy zalogować się do systemu. Widoczny będzie tam Portal eNabór. Proces wprowadzania wniosku rekrutacyjnego/zgłoszenia należy rozpocząć klikając w zakładkę „Wnioski”. Następnie, postępując zgodnie ze wskazówkami podanymi w programie należy uzupełnić wniosek rekrutacyjny/zgłoszenie.
Sposób składania wniosku rekrutacyjnego/zgłoszenia:
Wypełnienie, podpisanie i przesłanie podpisanego wniosku rekrutacyjnego/zgłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami (jeżeli dotyczą) drogą elektroniczną. W takim przypadku niezbędne są profile zaufane obojga rodziców/opiekunów, którzy podpisują wniosek rekrutacyjny/zgłoszenie w formie elektronicznej. W przypadku rodzica/opiekuna prawnego samotnie wychowującego dziecko wymagany jest wyłącznie jego podpis.